The 2-Minute Rule for Joker Game

ユダヤ人映画監督。ゲッベルスも認める程の才能の持ち主で「ナチス礼讃映画」を撮ることを条件に見過ごされていたが、その際撮った映画が原因で指名手配人となってしまい、逸見に携わっていた映画スタッフ達の協力によって日本大使館に隠れ潜んでいた。

憲兵軍曹。元特高刑事。三ヵ月前から上海憲兵隊に配属される。及川から内通者の捜査を任され、D機関の間接的協力により実態を暴く。

アメリカ人スパイ。自宅に昭和天皇の御真影を飾るほどの親日家を装い周囲の目を誤魔化している。盗み出した暗号表をその真影の裏に隠していたが、一度目の武藤の時は簡単に目を欺くも二度目では佐久間によって暴かれてしまい『二重スパイ』という “教材” として身柄をD機関に拘束される。

Great gadgets. Fantastic women. Unique areas. Quick cars. Espionage. Epic Adventures. This idealized depiction of your spy Way of living has usually been an in-home staple in Tinseltown, with massive IPs like James Bond plus the Mission Difficult franchise providing this graphic to rake in a very neat revenue with each new installment. Though the particular Way of life by itself may not be any more glamorous than what is actually presented in "Tinker, Tailor, Soldier, Spy" or "Spy Game," It truly is still exciting to see these lavish illustrations since they Engage in out. The truth of the subject is that most actual-life spy get the job done revolves all over arduous, extended-term deal with Positions, methodical data accumulating, counterintelligence, ... espionage and really hardly ever, the occasional Bodily altercation. But that template wouldn't make for an entertaining Film now, would it? Or no less than not for Hollywood bigwigs wanting to generate a massive splash on the box Workplace. But not like the calculated chance of a big-funds Hollywood production, This can be the environment of anime, in which the market incorporates a spot to flourish plus a constructed-in viewers willing to give it a chance. Whatever the true final result, even one of the most tamed of anime choices สล็อตโจ๊กเกอร์ could be "different" through the requirements of mainstream media. So with that in your mind, So how exactly does a clearly show like Joker Game strategy this subject matter? Is it an adrenaline hurry like "The Bourne Id" as well as other spy thrillers, or can it be relentlessly truthful like "The Imitation Game" and titles that elect to take a more specific route from the depiction of spy operate?

プロデューサー - 河本紗知、大貫一雄、大瀬裕嗣、森菜摘、礒谷徳知、新井恵介、江口隼吾、白石容子

ロンドン駐在の新米外交官。セックス・スパイに籠絡され、伊沢に関する極秘情報を話してしまうが、それらは全て結城があらかじめ流しておいたものだった。

トムソンによれば “サイン嫌い” のブラントは支払いの時になると必ず『死んだふり』をして免れていたという。もしかするとあの日パーカーを見かけた彼は、悪戯心からわざと昼間の件を蒸し返して喧嘩をふっかけ、ゴムボールを使って『死んだふり』をし、逃げ出したパーカーが後で戻って来ると消えていた遺体に動揺し慌てふためく姿を柱の陰から眺めてからかってやろうと企んだ。しかし当の彼はなかなか戻って来ず、入れ代わりにやって来たジュリアに自身の存在を悟られない為か、はたまた共犯を持ちかけたかったかで腕を掴むも彼女は恐怖から咄嗟に振り払ってしまい、ブラントは転落死してしまったのではないか?そこまで考えたキャンベルは同時に、あの仮説が本当に自分が思いついたものだったのか疑問を持つ。領事館付武官とはいえ無能に等しい自分があそこまで考えつくなど到底ありえない。まるで誰かに答えを誘導されたようだ。その時脳内に浮かんだのはあのバーテンダーとの会話だった。さらに自分がカクテルを試飲した時の意見、「シンガポール・スリング」という名前、グラスを磨いていた時の動作などが尽く今回の仮説と一致している事に気が付き、最早顔を思い出せないあのバーテンダーが実はD機関のスパイで、あの時パーカーが話していた事は全て本当の事であり、彼を排除する為に自分は利用されたのではないかとキャンベルは疑念を抱く。しかし、釈放されたジュリアの姿を見た途端キャンベルは何もかもがどうでも良くなった。彼女を守るためならば何度でも真実に蓋をし、その結果としてこの楽園を失う事になっても構わないと、キャンベルは真っ先に自分の胸に飛び込んで来た恋人を抱きしめながら心に誓うのだった。

及川が出入りしていた賭博場の給仕兼男娼。胸元に蝶々の痣がある。及川の世話係もしており、彼の依頼で宮田伍長を殺害後、証拠隠滅のために爆弾で殺害される。後に吉野は彼と恋人同士であったと語っている。

《朱鷺丸》の船長。イギリス軍艦が現れても怯まず毅然とした態度をとる。

陸軍大佐。参謀本部所属。ゴードン宅の捜索に失敗したため、その責任をD機関と佐久間に押し付けようと画策する。迂闊にも料亭でその事を漏らしており、それを結城に握られてD機関に多額の予算を算出せざるを得なくなる。

脇坂の五つ上の兄。京都帝国大学法学部に在籍中、治安維持法違反で特高に逮捕され、拷問の末に留置所で肺結核に罹り亡くなる。共産主義に関する書籍やノートを多数遺していた。

The primary Element of the episode attributes Miyoshi's story, established in Germany, whilst also delving a little bit deeper into Yuuki's previous.

元英国海軍准将。「ラッフルズ・ホテル」の宿泊者。キャンベルにブラントの悪ふざけ振りと、口論相手のパーカーについて教える。

クロスワードパズルを解いていた内海と居合わせ、その後悲鳴を上げたシンシアの相手をする。

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *